menusearch
work5.idon.ir

پنج راه برای برداشتن گامی بزرگ در جهت ترقی دادن کیفیت یادگیری زبان

۱۳۹۸/۶/۱۷ یکشنبه
(0)
(0)
پنج راه برای برداشتن گامی بزرگ در جهت ترقی دادن کیفیت یادگیری زبان
پنج راه برای برداشتن گامی بزرگ در جهت ترقی دادن کیفیت یادگیری زبان

 

راه های موجود برای افزایش کیفیت یادگیری زبان :


راه های زیادی برای یادگیری بهتر وجود دارد که باعث میشود ناامیدی از ما دور شود و مارا به یادگیری علاقه مند کند.

۱_ به خودتان اعتماد داشته باشید:
یکی از عوامل مهمی که باعث میشود ما از یادگیری زبان انگلیسی دلسرد شویم نداشتن اعتماد به نفس است. دلیل این عدم اعتماد به خود که در بعضی از افراد وجود دارد ترس از حضور در کلاس های زبان است. به این علت که فکر میکنند اگر که حتی در جلو دیگر افراد کلاس کوچک ترین اشتباهی را بکنند آبرویشان میرود که این دیدگاه کاملا اشتباه است به این علت که کسانی که در کلاس شما هستند و جزو همکلاسی های شما اند همگی با شما در یک سطح هستند نه قوی تر و نه ضعیف تر. اشتباه بخشی از یادگیری است. شما بدون اینکه اشتباه کنید نمیتوانید درست آنرا یاد بگیرید. اشتباه کردن یک قدم برای یادگیری است. سر ها بالا و با اعتماد به نفس به کلاس بروید

۲_ حواس پرتی ممنوع :
چیز های بسیار زیادی برای اینکه ما حواس خودمان را به آنها بدهیم وجود دارد، چیز های بسیار جذاب تر از درس خواندن و تمرین کردن اما نه مفید تر از درس آن. آن چیز ها فقط جذابیت ظاهری دارند. بر خلاف آن یادگیری زبان شاید برای بعضی از افراد کسل کننده باشد اما در عوض در پس خود رنگین و دارای چیز های جذابی برای شما خواهد بود و نا گفته نماند بسیار مفید و کاربردی و همینطور بسیار موثر در زندگی آینده و آینده شغلی شما. پس پرت کردن حواس خودتان را به چیز های لهو را فراموش کنید و با تمام دقت به بر روی یادگیریتان تمرکز کنید. این کار باعث میشود که شما هم وقت کمتری را برای یادگیری یک موضوع صرف کنید و هم آنرا با کیفیت بالاتری یاد بگیرید. تلفن همراه خود را کنار بگذارید و در هنگام یادگیری از دنیای خارج شوید، با این کار تاثیر بسزای آن را در آینده ای نه چندان دور خواهید دید.

۳_ برای تمرین های خود برنامه ریزی کنید :
یکی دیگر از بزرگترین کمک کننده ها به افزایش کیفیت یادگیری برنامه ریزی کردن برای انجام تمرینات لازم است. برای خود جدولی تهیه کنید از کار هایی که باید در طول روز انجام دهید و تمرین و خواندن زبان انگلیسی را در آن جای دهید، اگر میخواهید زود تر نتیجه بگیرید و مثل همان فردی بشوید که در کلاستان بهتر از بقیه مطالب را یاد میگیرد باید بخش اعظمی از وقت خود را به مطالعه زبان بپردازید.

۴_ صبر داشته باشید :
صبر داشته باشید، هیچ کسی نمیتواند یک شبه در حد یک مترجم یا مدرس زبان بشود. باید صبور باشید و آرام آرام جلو بروید تا به مقصود خود برسید.

۵_ روحیه بالا داشته باشید :
داشتن روحیه ای شاد و پر از امید به همراه انرژی مثبت میتواند به شما کمک شایانی بکند. انرژی مثبت روحیه شما را شاد میکند و باعث میشود که مطالب بهتر در ذهن شما نقش ببندد و باعث علاقه مند شدن شما به یادگیری زبان انگلیسی میشود. پر انرژی، با روحیه ای مثبت به جلو بروید و به هدف خود نزدیک شوید.

 

در آخر لازم به ذکر است شما با انجام این روش ها گام بزرگی به سوی موفقیت برداشته اید و خودتان را به هدفی که میخواهید نزدیک کرده اید. به خودتان اعتماد داشته باشید، در حین مطالعه از عواملی که باعث حواس پرتی شما میشود دور شوید، برنامه ریزی داشته باشید، و صبور باشید و با انرژی مثبت به سوی موفقیت و هدف خود پیش بروید. از رفتن به کلاس های زبان نترسید و جسورانه برای رسیدن به مقصد خود بجنگید و نگذارید که کسی راه شما را سد کند به جلو پیش بروید و پیشرفت کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر